Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Przedpokój

Przedpokój to pomieszczenie jak sama nazwa wskazuje przed wejściem do pokoju.
Mówi się,ze przedpokój to wizytówka naszego domu.
W nowoczesnym budownictwie często otwarty na pokój,salon.
W mieszkaniu moich rodziców przedpokój był wąski na szeroskość drzwi wejściowych.
Wisiał tam wieszak na ubrania i stała wąska szafka na buty,na podłodze leżał obowiązkowo chodnik.

W mieszkaniu,w którym mieszkam przedpokój łączy się praktycznie z salonem i kuchnią.
Nie ma miejsca na szafkę na buty czy komodę z lustrem i lampką.
Jest za to duża szafa wnękowa,która "pochłania"nasze ubrania i buty.

Mimo to czegoś mi w nim brakuje,hmmmmmm.....

Oto przedpokoje ,które mnie urzekły:



 
 
Moje ulubione ( ostatnio) szarości ,biała szafeczka na buty,lustra optycznie powiększające przestrzeń=podoba mi się!
 
 
Ww. komoda
 
 
 
Szafko-półka do przedpokoju w stylu rustykalnym.
Świetna do małego wnętrza.


Trochę za pałacowo jak dla mnie.
Drzwi wejściowe z szybkami po bokach podobają mi się,komoda,stolik z lustrem także ( choć niekoniecznie takie) .......trochę jak w muzeum,ale............o gustach się nie dyskutuje.


 
Sympatyczne rozwiązanie z tymi schodami za ścianką.
Biało-czarne wnętrze,wcale nie surowe,choć nie widać zadnych szafek,szaf czy wieszaków.
Ciekawy kształt drzwi wejściowych.
 
 
 




Kolorowe pasy jako ożywienie białych ścian czy mebli-fajna sprawa w mieszkaniu młodych ludzi.
Jest miejsce do powieszenia ubrań i nawet stolik,lustro i lampka=ciekawie






Tutaj widać,że ktoś mieszka.
Są szafki,wieszaki  ozdoby.
Ciekawe rozwiązanie do małego przedpokoju



Proste wnętrze,proste drzwi-choć przypomina mi się film z Jasiem Fasolą,który malował mieszkanie na biało.Dobrze,że choć stolik pod lusterm nie jest biały;)




To co lubię-ściany ceglane.
Białą ścianą rozjaśnione wnętrze,oświetlenie obrazu....brakuje mi szafki czy wieszaka.
Witryna w przedpokoju.................no nie w moim stylu.




Idealnie wykorzystane miejsce pod schodami na tak potrzebne w przedpokoju miejsce do powieszenia ubrań naszych lub gości.
Dodatkowo miejsce,  gdzie można usiąść i założyć buty=podoba mi się;)


Szafki jak na pierwszym zdjęciu,białe ,wąskie idealne nawet do małego przedpokoju.
Biel,szaroscie i czerń delikatnie przeplatające się =super!




Biel z czernią tak modna i chyba zawsze modną pozostanie.
Szachownica na podłodze i czarna rama lustra dodają wyrazu wnętrzu.
Kwiaty dodają uroku i koloru.
Świetny stolik,a zarazem osłona grzejnika=ładnie


Ciemny szary kolor,na którym świetnie odbija się biel wieszaka czy ramy lustra.
Wnętrze raczej małe,ale ma to co trzeba-wieszak,lustro i siedzisko=ładnie


Po lewej-mebel z siedziskiem i szufladami  oraz dodatki idealne do przedpokoju.
Ciekawe miejsce na domowa galeryjkę;)
Po prawej-fajna propozycja na listy i kartki z zapiskami-choć może robić wrażenie bałaganu.


Pomysłowa ta  "komoda"-,są szufladki,,są wieszaczki na torby lub na okrycia dziecięce,jest ławeczka...... i tablica na zapiski -jednak coś mi tu przeszkadza.
Nie położyłabym wzorzystej wykładziny czy dywanu i nie powiesiłabym nad tablicą takich obrazów.


Ależ mi się to podoba-obramowana,zagospodarowana wnęka,w kótrej mamy wszystko czego w przedpokoju potrzeba=świetne rozwiązanie


Mimo,że przedpokój jest wąski i długi to ciemne drzwi go nie przytłaczają,a wręcz optycznie skracają długość i poprzez szybkę rozjaśniają światłem dziennym.
Białe drzwi i szafka na buty dodają lekkości wnętrzu.


Typowy hol w dużym domu,a nie przedpokój w mieszkaniu.
Biel z dodatkiem niebieskiego,oświetlenie i kwiaty sprawiają,że mamy wrażenie czystości i lekkości wnętrza.
Nie widać co prawda szaf czy wieszaków,ale za to jest kilka zakamarków,w których są zapewne ukryte;)




Raczej nie mały przedpokój.
Modna kolorystyka,z idealnie dobranymi kaflami na podłodze.
podoba mi się wieszak ,z "portowymi"lampmi na tej samej wysokości.


Wiejski domek?!
Kamienne wnętrze,trochę surowe,te drzwi.................podoba mi się ,choć za wiele nie widać to chciałabym mieć taki przedpokój..



Jak dla mnie ważny element przedpokoju.
Ja w tą ramę oprawiłabym jednak lustro  i postawiła większy bukiet kwiatów.
Podoba mi się tylko to z lekka surowe wnętrze.



Duży czy mały,ma nam służyć.
Wszystko zależy od tego czy mamy dużą rodzinę czy mieszkamy samotnie.
Potrzebujemy pojemnej szafy czy prostego wieszka.
Lubimy styl romantyczny,nowoczesny czy surowy............
Urządźmy go jak każde inne wnętrze,a nie tylko przechowalnie ubrań czy butów.
W końcu to do niego wchodzimy najpierw :my i nasi goście...


Przedstawione zdjęcia nie są moją własnością.
Pochodzą z neta.
Mam je zapisane  dla wykorzystania w przyszłości pomysłów w nich zawartych.




 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz