Obserwatorzy

środa, 23 lipca 2014

Lampa/y nad stół w jadalni

No właśnie........jaką wybrać lampę  lub lampy nad stół w jadalni?
Ja po naszych przemeblowaniach mam stół teraz na środku,a nad nim swoje stare lampy,które kiedyś mi się podobały,a teraz...............no cóż,gusta się zmieniają.
Moją lampę składającą się z trzech abażurów (na osobnych przewodach )w kolorze czekoladowym pobieliłam gąbką by choć trochę pasowały,ale to i tak nie jest to ......


Na nowe lampy muszę trochę poczekać,w końcu to nie jest produkt pierwszej potrzeby,ale popatrzeć mogę.


Tym sposobem zrobiłam przegląd propozycji w necie i oto co znalazłam fajnego:





foto:miloni.pl





foto:dom.pl



foto;lovingit.pl



foto:czasnawnetrze.pl



foto;lovingit.pl



foto:ozdobny.eu


Tutaj lampy zastosowano jako swoisty element dekoracyjny w kontrastowym kolorze,który ożywia wnętrze :

foto:muratordom.pl




Coś mi się zdaje, że będzie mi się ciężko zdecydować na lampy do jadalni.
Zakładając,że mam białe meble,turkusowe kanapy,szare ściany ( będą,na razie są beżowe)
i  chciałabym dwie duże lampy to pewnie lampy też docelowo będą białe lub np. wiklinowe.
Na wspomnienie wikliny przypomniało mi się,że w jakiejś restauracji widziałam jako klosze wiklinowe kosze z uszami-super efekt.




Wybierając lampę nad stół należy pamiętać jak duże mamy pomieszczenie ,a także sam stół.
Nie każda lampa ,która nam się podoba będzie pasowała do naszego wnętrza ;)








Bardzo lubię wiklinę,dlatego następnym razem będzie o wiklinowych dodatkach do domu ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz