Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

Przytulny balkon

Melduję się po dłuższym czasie....
Udało mi sięzrobic  parę rzeczy na festyn :
komódki decoupage,segregatorki,taca,serwetnik,lampioniki,woreczki zapachowe.
Muszę jeszcze poszyć serca i ozdobić świece ,a potem to wszystko zapakować.

Ale w ramach odpoczynku pomarzę o zacisznym miejscu na balkonie.
Nieraz wspominałam ,że marzy mi się balkon ( najlepiej) biały,z ławeczką,poduchami,zasłonkami ( niekoniecznie z materiału) i tym wszystkim co sprawia,ze balkon jest przytulny,gdzie można się ukryć z książką w ręku ;)

Nasz balkon jest niekorzystnie położony gdyż tu .................ciągle wieje;( ( mamy taki tunel wietrzny między blokami)
Słońce mamy tylko do 12-12:30,ale wiatr...............daje się we znaki cały dzień ( o ile to wietrzny dzień).

Postanowiłam poszukać inspiracji jak możnaby się zabezpieczyć przed wiatrem i przed słonkiem także:
Myślałam o takiej ściance:

foto:zszywka .pl

Tu wykorzystano matę słomianą  ( może wiklinową):

foto:zrob-to-sam.eu

To osłona raczej od słońca,bo te ażurki od wiatru nas nie osłonią,ale pomysłowo to wygląda:


foto:home-dizine.co.za


foto:info.e-ogrody.pl


foto:archiwum.allegro.pl

foto:vertical-rolety.pl


foto:toemmes-markisen.de


foto:oswaldkirch.de


foto:videx-garden.eu

foto;taras-balkon.pl


foto:dombal.com.pl


foto:archiwum.allegro.pl


foto:allegro.pl

Myślałam także by zrobić zasłonki z materiału na karniszach ,lecz one tak jak mi się podobają i jak osłonią od słońca tak nie osłonią od wiatru, a do tego chyba są mało praktyczne;(

Oglądałam w Castoramie takie panele z jakich się robi płotki,odgrodzenia.
U mnie w sumie jeden by wystarczył,może więc to jest myśl,a dodatkowo powiesiłabym na nim oświetlenie :solary lub lampiony ze świecami,może to jest dobra myśl?!

Teraz poduchy by było miękko i przyjemnie:


foto:podobasie.net


foto:lovingit.pl


foto:marvipolatelier.pl


foto:haart.com.pl



Nie mogłam się powstrzymać by nie pokazać tych dodatków,które znalazłam ,a które mogą się przydać na naszym balkonie-może komuś coś podpowiedzą?!


foto:fotelwgrochy.wordpress.com





















foto:lovingit.pl


foto:projektoskop.pl



foto:urządzamy.pl


foto:stylownik.com


Po paru dniach ciepełka,dzisiaj chłodno i przede wszystkim wietrznie.

Miłego dnia wszystkim ,a ja wracam do moich świeczek ;)-sobota tuż,tuż....















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz