Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Niski płotek w ogródku

Tak mnie naszło dzisiaj by zmienić w moim "ogródku"płotek.
Taki co to oddziela wspomniany ogródek od trawnika.
Do tej pory mam taki z plastikowej fali,ale..............z czasem wygląda brzydko.
No fakt nie był drogi,ale..............no właśnie.
Podoba mi się płotek wiklinowy.Przypomniało mi się ,ze mam stare maty wiklinowe i z nich mogłabym wykonać sobie taki płotek,ale potrzebne są tez paliki,które (niestety ) mogą w ziemi gnić,hmmmmmmmmm.
Trzeba przemyśleć sprawę.
Tymczasem poszukałam pomysłów w necie.
Oto co znalazłam:

foto:allegro.pl


foto:ogrodosfera.pl


foto:supernarzedzia.pl


foto:juro-trans.com.pl

foto:lidl.dofollow.be

foto:pergole.ogrodowe.com.pl

foto:sklepy24.pl

foto:swiatkwiatow.pl


foto:nokaut.pl

foto:kangoo.pl

foto:kangoo.pl

foto:lotex24.net

Taki płotek mi się marzy,sielski,wiejski.....

foto:werandacountry.pl

foto:wiklinowyogrod.pl


foto:ogrodidzialka.pl

foto:abcgarden.pl

foto:favore.pl

foto:flickr.com


To w sumie wszystko co znalazłam,nie ma tego za wiele.
Trzeba zrobić rozeznanie cenowe i zdecydować czy wymieniamy płotek ,robimy sami czy .......na razie sobie daruejmy?!,może wtedy na wiosnę postawić nowy?


Miłej soboty!
 
 
 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz