Obserwatorzy

piątek, 30 maja 2014

Ogródek na balkonie

No właśnie,ogródek...........
Chciałabym mieć choć namiastkę ogrodu na balkonie,jakieś ziółka,warzywka...
Na razie w baniakach po 5 litrowej wodzie mineralnej rosną sobie pomidorki koktajlowe,
a w skrzynkach truskawki ,koperek i szczypiorek.
Mojemu mężowi marzą się jeszcze bazylia,oregano,majeranek....
Poza nim nikt u nas świeżych ziół nie używa ( pewnie szkoda),ale mam zamiar zrobić to dla niego i posadzić je choć po 1-2 krzaczki.

Pytanie jak to wszystko urządzić by wyglądało ładnie i nie zabierało całego balkonu?

Inspiracji poszukałam jak zwykle w necie:


foto:naogrodowej.pl


foto:czterykaty.pl


foto:dziecisawazne.pl


foto:samouzdrawianie.pl


foto:foofwewant.org


foto:fajneogrody.pl


foto:podobasie.net


foto:wymarzonyogrod.pl


foto:dizajnwprzestrzeni.blogspot.com


foto:zszywka.pl


foto:zszywka.pl


foto:gazetapowiatowa.pl


foto:budujeurzadzam.pl


foto:slonecznybalkon.pl


foto:mintandlavender.wordpress.com



Pomysłów niby sporo,ale wiecie jak jest:i chciałabym i miejsca mi żal.
Chciałabym mieć taki ogródeczek by mieć swoje ziółka do obiadu,a z drugiej strony nie chciałabym zagracać sobie balkonu,który marzy mi się jako przytulne miejsce do posiedzenia w ciepłe dni z książką w ręku lub jakąś robótką.

Musze znaleźć takie rozwiązanie,które pozwoli mi na ogródek przy minimalnym zużyciu miejsca.
Czy się uda,czas pokaże.....

Tymczasem po kilku dniach zimna i desczu ( wyciągnęłam nawet kurteczkę) przyszło słonko i rano termometr pokazał całe 14 stopni.wow!

Mam nadzieję,że jutro i w niedzielę będzie ładna pogoda ,bo czekają mnie dwa festyny ;)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz