Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2018

Mamma Mia! Here We Go Again


"Mamma Mia " i Mamma Mia!Here We go again"-rewelacyjne filmy muzyczne.
Kto jeszcze nie widział-pora to nadrobić.
Genialne zastosowanie piosenek ABBY w obu częściach filmu.
Obie rewelacyjne.
Niecierpliwie czekam aż film będzie dostępny w sprzedaży by skompletować sobie tą serię.

Poniżej początkowa piosenka z drugiej części filmu.
Jak otworzy Wam się You Tube to będziecie mogli posłuchać jeszcze innych piosenek z tych filmów.
Ja zachorowałam  i od nowa zakochałam się w piosenkach ABBY.
Uwielbiałam je będąc dzieckiem ,potem odeszły w zapomnienie,a teraz...…….pokochałam je na nowo.
Jeśli tylko lubisz filmy muzyczne to trafiłaś w 10!




Do tego w pierwszej jak i w drugiej części rewelacyjna obsada:

Donna Sheridan
Meryl Streep i Lily James

Sophie
Amanda Seyfried

Sam Carmaichael
Pierce Brosnan i Jeremy Irvine

Harry Bright
Colin Firth i Hugh Skinner

Bill Anderson
Stellan Skarsgard  i Josh Dylan

Ruby Sheridan
Cher

Rosie
Julie Walters i Alexa Davies

Tanya
Christine Baranski i Jessica Kennan Wynn

Sky
Dominic Cooper

Fernando
Andy Garcia

To film,który obejrzę nie raz ,nie dwa.
Będę do niego wracać.


Pozdrawiam
AteCzka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz