Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Wnętrze w kratkę i w szachownicę

Kratka w sumie zawsze mi się podobała.
Podobał mi się styl country,a tam kratki sporo.
Kratka występuje dzisiaj wszędzie;w materiałach,na meblach,kafelkach ściennych czy podłogowych, etc.
Szachownica zachwyca mnie chyba najbardziej w kaflach podłogowych.

Mi zawsze podobały się zasłony w kratkę ,takie w stylu wiejsko-country'owym.
Kiedy wpisałam w googlach :wnętrze w kratkę -oto co znalazłam:

foto:blog.dekoria.pl

foto:dekoratorium.pl

foto:jw.

foto:podobasie.net

foto;dekoria.pl

foto:starybrowar5050.com

foto:czterykaty.pl

foto:bmpolska.com

foto:dominnowacji.pl

foto:czterykaty.pl

foto:halo.domy.pl

foto:kobieta.onet.pl

foto;domplusdom.pl

foto:vanilladecor.blogspot.com

foto:muratordom.pl

foto:urzadzamy.pl

foto:czasnawnetrze.pl

foto:urzadzamy.pl

foto:emmeinspiration.blox.pl

foto:sklep-podlogi.eu


Wiele tkanin i gotowych wyrobów możecie znaleźć na stronie: www.dekoria.pl

Można tam również zamówić uszycie zasłonki czy narzuty...
Cenowo.....różnie-warto tam jednak zajrzeć choćby po inspiracje.

Kratka może być elegancka,ale może też nadawać wnętrzu luzu,sprawić,ze będziemy swobodnie  się czuli.Wszystko  zależy od tego z czym tą kratkę postanowimy zestawić.

Na początek idę poszukać obrusu w kratkę lub bieżnika ;)


Słonecznego,ciepłego dnia!

 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz