Obserwatorzy

wtorek, 8 października 2013

Domy i obejścia cz.3

Kolejna odsłona...


 
 
Ładny dom w trochę wiejskim stylu,załamana bryła.......prezentuje się nieźle-zwłaszcza na takim tle;)
Dodatki drewna w balustradach i ramach okiennych dodają ciepła chłodnej bieli.
Skromnie zagospodarowany w zieleń teren.Działka wydaje się być sporych rozmiarów.
Ciekawa jestem terenu i zagospodarowania  ogólnego za domem.
 
Prezentuje się nieźle;)
 
 
 
 
Domek ,a raczej dwa sklejone;)
Szarości w połączeniu z bielą i kamieniem stanowią ciekawe tło dla zieleni ogrodu.
Dom na skraju lasu,z dala od sąsiadów  ( ale nie za dużego) to jest to o czym każdy pracujący człowiek marzy-cisza,spokój,śpiew ptaków...........ach........rozmarzyłam się.
Ja osobiście zmieniałabym ogród,ale i tak nie jest źle;)
 
 
 
Dom albo bardzo stary ,albo idealnie wystylizowany na stary.
Patrząc jednak na malutkie okna stwierdzam,że nawet nowy dom robiąc na stary nie wstawiłabym tak małych okien,więc chyba to jednak stary dom.
Gdyby nie wręcz idealna zieleń w obejściu to chyba bym bała się wejść do środka.
 
Ciekawe w jakim stylu jak urządzony...........
Jak dla mnie :można popatrzeć,ale mieszkać.........raczej bym się nie zdecydowała.
 
 
 
Ciekawe rozwiązanie.
Oglądałam kiedyś w tv program o przerabianiu domów ,w którym takie łączenie było zastosowanie.
Jak widzę tu również  w części oszklonej są drzwi przesuwane co czyni łącznik rodzajem oranżerii .
 
Jak dla mnie minusem jest to,że każdy z domów jest inny-inny w barwie,wielości okien.
Wygląda to jakby dwa przypadkowo stojące obok siebie domy połączono w jeden,hmmmmmmm.
Nie do końca jestem przekonana,choć łącznik mi się podoba.
 
 
 
Dom ,który od razu robi na mnie wielkie wrażenie.
Duży dom w jasnym kolorze,z ciemnymi drzwiami dobrze wyróżniającymi się w całości,
w tym samym kolorze okiennice.
Wąskie okienka po obu stronach drzwi,falista ścieżka prowadząca od furtki.
Ciekawe niskie ogrodzenie,a kutą bramką.
Wszystko mi się podoba............no prawie ,bo nie widać ogrodu .
Myślę jednak,że ktoś mając taki gust nie mógł urządzić byle jakiego ogrodu.;)
 
Dom na 6!
 
 
 
 
Dom czy przybudówka,a może szeregowiec?
Wąski,ale ładny dom-lubię symetryczność ( czasem jej brak również;)).
Uwielbiam wręcz jak po obu stronach drzwi wejściowych stoją rośliny w donicach lub kompozycje roślin.
Tutaj dodatkowo symetryczne lampy na piętrze i idealnie ta sama roślinność po obu stronach chodniczka.
Dom kojarzy mi się z dobudówka dla młodego małżeństwa przy domu rodziców....
 
 
 
Niewielki,ślicznie zagospodarowany domek na przedmieściach.....
Ponownie szarości z bielą  na tle pięknej zieleni przełamane niebieskością okiennic.
Wielka przestrzeń,choć ja mimo wszystko postawiłabym niewysoki drewniany ,.biały płotek;)
 
 
 
Ja chce taki dom....................................
Duży,biały,z wielkimi oknami,z dużą przestrzenią i zielenią-czego chcieć więcej?!
Kolejny dom z cyklu:to kiedy mogę się wprowadzić?
 
 
 
 
 
Zdecydowanie nowoczesny dom z wieloma przeszkleniami.
Przeszkolne ściany,przeszklone balkony ,przeszklony dach.................za dużo jak dla mnie.
 
Bliskośc domów świadczy o miniaturowym lub  o wręcz braku ogrodu.
Dom zdecydowanie nie dla mnie .
 
 
 
 
Przyznam,że zaciekawił mnie en budynek-trochę jak dom na kurzej łapce;)
Mimo dominujących ciemnych kolorów elewacji o ogrodzenia robi wrażenie.
Zastanawia mnie to przedzielenie domu płotkiem-być może dom stoi blisko ulicy i domownicy nie chcą by im zaglądano do ogródka z którego uczynili część czysto rodzinną?!
Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Z górnego piętra musi być świetny widok  gdyż dom stoi na wznienieniu.
 
 
 
 
 
Bryła niespotykana,ale ciekawa.\
Przeszklenie przodu jak i dachu bezpośrednio nad nim musi robić wrażenie.
Kolejny dom na wzniesieniu ,a co za tym idzie z widokiem...
Jak dla mnie za dużo bruku ,za  mało ciekawej zieleni.
 
 
 
 
 
Ciekawy domek,z drewna z pokojem -oranżerią.
Już widzę ten pokoik zimą,kiedy za oknem śnieg i oświetlona choinka.
W domu ciepło,pali się w kominku,a ja otulona w kocyk piję ciepłe kakao słuchając kolęd i piosenek świątecznych.....................
 
 
Może skończę  na tym domku.
Domów na swiecie wiele pięknych,takich ,w których od razu bym się zakochała i z miejsca mogła wprowadzać.
Pozostanie to raczej w sferze moich niespełnionych marzeń.
 
 
 
 
Przypominam,że zdjęcia  nie są moją własnością,mam je w ulubionych dla podpatrywania pomysłów.
 
 
Pięknego jesiennego popołudnia życzę!
 


 


 
 


 
 

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz