Obserwatorzy

poniedziałek, 4 listopada 2013

Podłoga w przedpokoju

Było już o przedpokoju,ale nie było o.......................podłodze.
Jaka jest najlepsza,jaka najpraktyczniejsza?
Czy sugerujemy się tym by podłoga była łatwa w utrzymaniu czystości,czy  stosujemy specjalne zabezpieczenia np.na mokre obuwie?
Czy modne są nadal chodniki,dywaniki i wykładziny?

Jak dla mnie najpraktyczniejsze są kafle-łatwe do zachowania czystości do tego wybór ich na rynku ogromny.

foto:budujesz.info


foto:dom.pl


foto:dom.pl


foto:natatusia.pinger.pl


foto:dom.pl


foto:dekoracja-wnetrz.com.pl


foto:budujesz.onfo


foto:sklep.martechplus.pl


foto:dom.pl


foto:dom.pl


foto:urzadzamy.pl


foto:urzadzamy.pl


foto:muratordom.pl
PS.bardzo mi się podoba przedpokój z przedsionkiem;)


foto:mojafirma.infor.pl



foto:decorsystem.pl


foto:arch.blox.pl


foto:ekaizen.pl


Podłogę mamy piękną,ale pogoda nie zawsze jest taka i często wracamy do domu w mokrych  butach-co wtedy?
Oto pomysły:

foto:zszywka.pl


foto:jw.


Może nie piękne,ale praktyczne:
foto:allegro.pl


czasem wystarczy.....................wycieraczka:

foto:kangoo.pl



Moja wymarzona podłoga w przedpokoju to jasne kafle ( by optycznie powiększały wnętrze) i najlepiej podgrzewana by po zdjęciu obuwia nie stać na zimnej podłodze-może kiedyś?!
Na razie mam najzwyklejsze  panele ( nie mój wybór) i średnio jestem zadowolona,ale cóż...


Następnym razem:szafki,stojaki na buty;)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz