Obserwatorzy

piątek, 4 października 2013

Domy i obejścia cz.2

Lecimy dalej.....


 
Biały dom....moja Majka od razu powiedziałaby,że to dom dla mamy,bo mama lubi wszystko na biało.
Coś w tym jest-tutaj biel dodaje bryle jasności i lekkości.
Świetnie dopasowany podjazd dla samochodu ( garażu jakoś nie widać)uchroni go przed opadami.
Ciekawa jestem jak duży jest ogród,bo część z przodu nie wskazuje,że jest duży,choć mogę się mylić.

W sumie może być-ja dodałabym trochę roślin kwitnących.

 
Kolejny biały dom.
Wykończenia pod kolor dachy dadają  mu uroku i charakteru.
Ukwiecony balkon bardzo w moim guście,dużo przeszkleń,wykusz-super.
Powiększyłabym taras tak by zmieścił stolik i fotele,bo inaczej czemu ma służyć?!
Mogłabym się wprowadzać;)
 
 
 
Świetny dom z kilkoma płaszczyznami zatopiony w "dorosłych" już drzewach.
Szczególnie pięknie się prezentuje na tle jesiennego krajobrazu.
Dużo sporych okien,taras,piękny widok na jezioro,pomost .....to wszystko może być.
Jak dla mnie minusem jest zbyt mała odległość do jeziora i za mało przestrzeni ogrodowej.
Dom wydaje się być wciśnięty w otaczającą go roślinność.
 
 
Dom  dla małej księżniczki:biało-różowo-turkusowy.
Gdyby ten róż zastąpić innym kolorem lub choćby przemalować na biało lub szaro byłoby super.
Za cukierkowo jak dla mnie.
Podoba mi się kwitnąca  roślinność przed tarasem,powieszone na tarasie kwiaty  i ogrodzenie.
Na osłoniętym tarasie można spokojnie wypić kawkę bez obawy podglądaczy;)
 
 
 
Dom jak z filmu KEVIN SAM W DOMU.
Zawsze mi się podobało w amerykańskich filmach to,że na święta tak oświetlali domy.
Jednak jak pomyślę o ich rachunkach za prąd..........ooooooooo..........chyba,że to jakieś super,hiper oszczędne żarówki.
Dom olbrzymi,trzy poziomy pomieszczą sporą rodzinę.
Z racji aury zimowej nie widać ogrodu.
Przy takich gabarytach domu nie może być mały.
 
 
 
Kolejny dom nad jeziorem.
Ciekawa bryła domu,sporych rozmiarów ogród-w takim otoczeniu widać cały urok budynku  i otaczającej go roślinności.
Droga prowadząca i przystrzyżone rośliny w kształt kul nadają "miękkiego" charakteru otoczeniu.
 
Ciekawa jestem jakie zastosowano ogrodzenie?
 
 
 
Dom,który mi osobiście kojarzy się ze skansenem,a nie domem mieszkalnym.
Budynek kryty strzechą,zatopiony w ogrodzie-taki domek babci .
Byłoby nieźle gdyby nie kolor domu i tak bliska odległość od wody.
Podobają mi się okiennice tak rzadkie w tych czasach i kwitnąca roślinność.
Wcale nie przeszkadza mi ta strzecha;)
 
 
 



 
 

Trochę jak w zaczarowanym lesie....
Domek niewielkich rozmiarów lub tak pomniejszony optycznie kolorem,można się bać.
Ja przemalowałbym go ......................oczywiście na biały lub jasno szary kolor.
Teren spory,jest gdzie eksperymentować z roślinnością-miałabym pole do popisu;)
 
 
 
Dom sporych rozmiarów i biały;)
Wygląda mi jakby był przerobiony ze starego domu:nowe barierki,odmalowany,ale.............
Dół domu osłoniłabym roślinnością by go ocieplić optycznie.
Założyłabym też okiennice i to niekoniecznie białe.
Dach według mnie ma za jasną barwę,dom wygląda mdło.
Zmiana koloru dachu i w tym kolorze okiennice dodałyby uroku temu domowi.
Założyłabym ogród i ogrodziła dom.
To jednak tylko moja wizja;)
 
 
 
 
Ciemnoszary,niewielkich rozmiarów dom,z delikatnymi białymi i limonkowymi wstawkami prezentuje się pięknie.
Nigdy bym nie powiedziała,że ciemnego koloru elewacja może tak ładnie się prezentować-jestem pod wrażeniem.
 
Bardzo podoba mi się kamienny komin  "przyklejony" do budynku,idealnie przystrzyżony trawnik i kulistego kształtu roślinki wokół obejścia.
Otoczenie starych drzew sprawia wrażenie,że dom stoi tu od zawsze.
 
 
 
 
Takie domy oglądam w programie EKSTREMALNE METAMORFOZY.
Zawsze mi się podobały.Ten jest po prostu idealny.
Podoba mi się tu ..............wszystko:kolor elewacji,dodatek białego,schody ,taras,ilość okien,zagospodarowanie zieleni w obejściu i pozostawienie starych drzew.
Nie widać co prawda wielkości ogrodu,ogrodzenia czy garażu ,ale i tak jestem nim zauroczona.
To kiedy mogę się wprowadzić?'))))))
 
 
 
Ciekawa  bryła,niespotykany  kształt okien i pomysłowe okno dachowe.
Kolorystyka nie przytłacza.
Wejście osłonięte od wiatru i deszczu.
Jako,że to propozycja komputerowa nie ma konkretnie zagospodarowanego ogrodu,nie widać ogrodzenia.
Sama bryła robi wrażenie wielkiego metrażu ukrytego wewnątrz.
 
 
 
Sporych rozmiarów dom w kamiennej elewacji .
Bardzo ciekawe rozwiązanie z umieszczeniem garażu .
Sporo okien ze szprosami,jasne obramowania sprawiają,ze dom robi wrażenie "lekkiego".
Zimowa aura nie pozwala zobaczyć roślinności oprócz tej całorocznej pod oknami garażu..
Już widzę jaka byłaby wojna o pokój nad garażem:)
 
 
Zdjecie domu jak widać pochodzi z ogłoszenia .
Zapisałam je ,bo podoba mi się jego bryła,kolor,kształt,rozmiar tarasu,umieszczenie markizy nad stołem i oknami jednocześnie oraz balustrada na balkonie.Dwa wyjścia na taras  są praktyczne ,a poza tym dodają wnętrzu światła.
Jedyne co bym dodała to rośliny przy ściance po  lewej stronie schodów tarasowych.
 
 
 
 
Jak wspominałam w cz.1 zdjęcia nie są moją własnością,pochodzą z neta.
Mam je zapisane ,by móc w przyszłości wykorzystać pomysły.
 
 
 
 

 

 
 



 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz