Obserwatorzy

środa, 21 lutego 2018

Aleja Siódmego Anioła

Przeczytane w 2018 roku-5

ALEJA SIÓDMEGO ANIOŁA
Autor:Renata Kosin

foto.net

"Julia nie ma żadnych marzeń,ponieważ jest przekonana,że nie zasługuje na ich spełnienie.
Prawie cały swój świat zamknęła w czterech ścianach maleńskiego mieszkania na jedenastym piętrze
wieżowca,jak w szklanej ,śnieżnej kuli.Na zewnątrz pozostało jej poprzednie życie,to ,do którego nie ma już powrotu.Jednak pewnego dnia coś się zmienia.Granice uporządkowanego świata Julii zaczynają kruszeć i pękać,gdy ze starego sekretarzyka odnalezionego na zapleczu pewnego sklepu wypada list napisany przed laty przez kilkuletniego chłopca.List zawierający niezwykłą prośbę.
Julia postanawia sprawdzić ,czy zapisane w nim marzenie spełniło się,ruszając jego śladami.
Dzięki temu odkrywa tajemnicę,nad ,którą czuwa siedem wjątkowych aniołów.
Piękna opowieść o miłośći silniejszej niż czas."

foto.net

Nie znałam tej autorki,znałam tylko opis książki i bardzo spodobała mi się okładka.
Tak,tak,wiem,że nie ocenia się książki po okładce,ale ja  tak robię.
Okładka wszak zwraca moją uwagę zanim wezmę książkę do ręki by przeczytać opis treści na okładce końcowej.

Po przeczytaniu pierwszych stron nie byłam pewna czy ta książka mnie zainteresuje gdyż ja lubię jak się dużo dzieje,a tu z początku tego brakowało.
Jednak nie poddaję się łatwo i czytałam dalej.Tak mnie wkręciła tresć ,że czytałam nawet w przerwie reklamowej mojego ulubionego serialu ;)

Książka o tym,ze wszystko co nas spotyka .........jest po coś i ja w to wierzę.
Do tego te anioły pojawiające się praktycznie na każdym kroku ......wierzę w ich moc.
Książka częściowo magiczna,przy czym o przyziemnych problemach mogących pojawić się w każdej rodzinie.

Przeczytałam,nie żałuję i zapewne siegnę po inne książki tej autorki.

foto.net

Na koniec opis idealnej ekspedientki zawarty w książce,a który tak bardzo mi się spodobał:



Pozdrawiam
AteCzka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz