Obserwatorzy

wtorek, 20 lutego 2018

Awaria małżeńska

Przeczytane w roku 2018-4

AWARIA MAŁŻEŃSKA
Autor:Natasza Socha i Magdalena Witkiewicz


foto.net


Książki Nataszy Sochy miałam okazję już czytać i bardzo mi się podobały.
Książek Magdaleny Witkiewicz -nie,choć zapisałam się na FB do jej strony i śledzę uważnie wszystkie nowości.Spodobały mi się rekomendacje pań z grupy jak i mojej przyjaciółki,która swojego czasu zamówiła sobie całą serię książek tej autorki.
Ja za długo się zastanawiałam ;(
Jeśli jednak są to książki w tym stylu co AWARIA MAŁZEŃSKA to będę kupować w ciemno ;)

"Jak wygląda dom bez żon?
Pewnego dnia Mateusz i Sebastian,dwaj obcy sobie faceci stają się bliźniakami syjamskimi złączonymi wspólnym losem tymczasowych,samotnych ojców.
Tylko czy dadzą radę sprostać wyzwaniom?"


Ksiażka opowiada o dwóch ,nieidealnych małżeństwach,w których to panie stają na głowie by wszystko w domu było na czas,dzieci zaopiekowane ,najedzone i odprowadzone na wszystkie zajęcia.
Panowie,niekoniecznie bardzo się tymi sprawami przejmują.
Pewnego dnia obie panie jechały tym samym autobusem,który uległ wypadkowi przez..........kota.
Obie w skutek tego wypadku odnoszą obrażenia i trafiają do tego samego szpitala,ba,nawet do tej samej sali.
Tu od słowa do słowa opowiadają sobie i martwią się razem jak ich mężowie poradzą sobie z opieką nad dziećmi.Zapowiada się dłuższy pobyt w szpitalu.
Książka w bardzo zabawny ( dla nas kobiet ) opowiada o tym jak ojcowie próbują sobie radzić z domowymi obowiązkami.






Do tego dzieci w tych rodzinach są inteligentne i nie omieszkają dać ojcom popalić ;)

Tatusiowie na początku przerażeni cała sytuacją w końcu radzą sobie z obowiązkami coraz lepiej.

Kiedy w końcu żony wychodzą ze szpitala,mają dla swoich połówek niespodziankę.
Jaką-zapraszam do lektury książi ;)

Wychodzi na to ,ze cały ten ambaras to wina.............kota!


Pozdrawiam
AteCzka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz