Obserwatorzy

środa, 21 marca 2018

Jak odmienić dom na wiosnę |



Witam w pierwszym dniu wiosny najnowszym odcinkiem Uli Pedantuli,którą uwielbiam za jej pozytywne nastawienie do życia ,do innych ludzi ,w ogóle do całego świata oraz za jej uśmiech.

Jakie u mnie zmiany będą tej wiosny?
Zapewne będą świeże kwiaty w wazonach,bo rzeczywiście prawie w każdym sklepie robiąc zakupy codzienne możemy kupić świeże kwiaty.
Będą też ozdoby wielkanocne,gdyż za półtora tygodnia już Wielkanoc.
Zmienię także moje firanki.Kiedyś w Pepco zakupiłam firanki białe w szare gwiazdki na zimę  i ........białe w gałązki z listeczkami na sezon wiosenno-letni.
Trzeba umyć okna i wymienić firanki na wiosenne.
Na tym chyba skończą się moje zmiany.
Choć nigdy nie wiadomo czy coś mnie nie zauroczy?!

Pozdrawiam drugi raz dzisiejszego dnia!
AteCzka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz