Obserwatorzy

środa, 28 marca 2018

Wielkanocne przygotowania

Wielkanoc już w ten weekend ,a ja daleko w polu jestem.
Częściowo przez mój pobyt w szpitalu.


Na szczęście nie był długi i już dzisiaj wyszłam do domu.
Nie wiem jednak jak mi pójdzie z zakupami i szykowaniem Świąt.
Nie zamierzam szaleć w kuchni,ale jednak świeta to święta i trzeba coś smakowitego przygotować.
W domu małe dekoracje już poczyniłam,ale brakuje mi świeżych kwiatów,gałązek ,bazi....
Niestety według najnowszych prognoz w niedzielę Wielkanocną ma być biało na dworze,hmmmmm,szkoda,bo już pragnę ciepła i słońca.


Kilka propozycji na dekoracje z neta:




Kochani,życzę by te Święta mimo zimna na dworzu były gorące w Waszych sercach .

Uśmiechu,słońca i radości!


gif.net



Pozdrawiam
AteCzka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz