Obserwatorzy

poniedziałek, 16 września 2013

Kolorowe schody

Zauważyłam je szukając zupełnie czegoś innego w necie.

Ja pewnie nie odważyłabym się na takie w domu,ale podobają mi się.

Co tu dużo mówić ,to trzeba zobaczyć:

foto:zszywka.pl

foto:szpargaly.pl

foto:sekretkoloru.blox.pl

foto:zszywka.pl

Te są świetne:

foto;stylidesign.pl

foto:cleo-inspire.blogspot.com

foto:zszywka.pl

foto:interiordesign.blog.pl

foto:bonicacasa.blogspot.com

foto;zszywka.pl

foto:kolorymeksyku.pl

foto:makoweabc.pl




Teraz pokaże pomalowane schody na zewnątrz:

foto:gibo.pl

foto:gibo.pl

foto;gibo.pl

foto:humorek.com.pl

foto:zszywka.pl

foto:wykladziny.pl

foto:dalekoswiat.wordpress.com



Czyż nie są ciekawe?Fakt,nie na każde schody takie ozdoby się nadają,ale...........na pewno urozmaicają wnętrze.

Kto się odważy na takie zmiany?






Zdjecia nie podpisane nie są moją własnością-pochodzą z neta,zapisałam je sobie w ulubionych by w przyszłości wykorzystać pomysły.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz