Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

Urodzinowe słodkości

Tak się składa,że dwoje z moich dzieci ma we wrześniu urodziny:
23.09-22 urodziny Kuby
29.09-8 urodziny Majki.

Wymyśliłam sobie,że impreza będzie tylko  na słodko,za to będzie duży wybór tych słodkości.
Nie może zabraknąć tortu,ciasta,babeczek i ..............deserów.
Mają to być jednak desery na których sam widok cieknie ślinka-kolorowe i apetyczne.


Coś w tym stylu:

foto:tapeta-kolorowe-desery.na-pulpit.com

foto:mojepysznosci.blox.pl

foto:wypiekizpasja.blox.pl

foto:fundir.org

foto:magazyn-kuchnia.pl

foto:tapetus.pl

foto:glamki.pl

foto:domowe-wypieki.pl

foto:mojewypieki.com

foto:malacukierenka.pl

foto:ofemin.pl

foto:namiotle.pl






 




foto:kobieceinspiracje.pl


 
 
Muffinki:
 
 


Ciasteczka:

 
foto:wkrainiesmaku.pl
 
 
foto:szkolazywienia.inspirander.pl

foto:stylowi.pl


Ciasta:

foto:familijny.blox.pl






Ależ nabrałam ochoty na te pyszności.
Tyle,że gdybym miała się zdecydować a jeden to byłby to wielki kłopot ;)


Torty dziecięce następnym razem.
Miłego dnia....mimo deszczu;;)

















PS-zdjęcia bez podpisu nie są moją własnością,znalazłam je w necie dawno temu i zapisałam by wykorzystać pomysły w swojej kuchni.




 














\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz