Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2018

Marlene

Przeczytane w 2018-14
MARLENE
Autor:Hanni Munzer



Udało mi się kupić obie części świetnej powieści wojennej w Biedronce za 9,99zł za sztukę.
Pierwszą część MIŁOŚĆ W CZASACH ZAGŁADY przeczytałam z wielkim zainteresowaniem  ( miałam książkę pożyczoną) i żalem,że nie mogę przeczytać jednym tchem drugiej części.

Teraz mam obie na własność .
Drugą część pochłonęłam równie szybko jak pierwszą.

Powieść o odważnej ,młodej kobiecie,która przyżyła wojnę i w wieku 97 lat wspomina całą historię.
Okrucieństwo, jakiego doznawała,niebezpieczeństwo na każdym kroku,jej odważne czyny,intuicja  jaką miała wystarczyłyby na niejedną osobę.

Kobieta,która doznaje tylu zakzanych czynów wykonanych na jej ciele i psychice,a mimo to trzyma się dzielnie i wierzy ,że to wszystko minie i nadejdzie koniec wojny i zbrodniarze zostaną ukarani.
Zaraz po wojnie rodzi synka,dziecko,które ma z poznanym w obozie lekarzem,w którym się zakochuje.Niestety ukochany ginie niejako z jej ręki.

Po latach zostaje uznaną na świecie aktorką.

To bardzo okrojony skrót tej powieści.Nie sposób opisać całej treści-trzeba przeczytać książkę.
Zapewniam,że warto.
Autorka ma zdolność pisania tak,że łatwo sobie tą treść wyobrazić.
Mam nadzieję,że ktoś pokusi się o nakręcenie filmu na podstawie tych książek.
Byłoby co oglądać.

Pozdrawiam 
AteCzka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz