Obserwatorzy

piątek, 6 lipca 2018

Mama kłamie





Przeczytane w 2018-18
MAMA KŁAMIE
Autor:Michel Bussi


Nie czytuję kryminałów,ale kiedy zobaczyłam tę książkę w Biedronce wzięłam ją do ręki,bo zaciekawił mnie tytuł,potem opis,no i atrakcyjna cena-całe 9,99zł

Nie znałam autora,który określany jest jako mistrz francuskiego kryminału,nie spotkałam się z żadną opinią na temat jego książek,czy też konkretną recenzją.

Zaczęłam czytać i ……...w pierwszej chwili pomyślałam,ze kryminały są chyba jednak nie dla mnie.
Postanowiłam jednak skończyć to co zaczełąm i dobrnęłam do końca.
Poznałam cała historię ,poznałam jej zakończenie.

Jednak raczej innych książek tego autora nie będę czytać-nie moja bajka.

"Gdy trzyipółletni Malone twierdzi,że jego mama nie jest jego prawdziwą mamą,choć wydaje się to niemożliwe,psycholog dziecięcy Vasile mu wierzy.Jako jedyny....
Musi działać szybko.Odkryć prawdę.Szukać pomocy.
Wspomnienia Malone'a zaczynają się już bowiem zacierać,zachowane w okruchach pamięci i rozmowach jakie chłopczyk prowadzi z Gutim,swoją pluszową maskotką.
Rozpoczyna się odliczanie.Aż do chwili,gdy wszystko się zmieni.
Do chwili,gdy machina pójdzie w ruch i maski opadną.
Kim jest Malone?"

Pozdrawiam wakacyjnie ;)
AteCzka













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz