Obserwatorzy

środa, 16 kwietnia 2014

Wielkanocne inspiracje

DO świat Wielkanocnych zostało już tylko kilka dni-czy wszystko macie przygotowane?
Ja jeszcze nie;(
Mały chory i przez to jestem troszkę uwięziona w domu
Od jutra dziewczyny mają w szkole wolne-obieciałam im lepienie z masy solnej;)

Tymczasem pokążę to co znalazłam w necie -inspiracje wielkanocne -przeróżne dekoracje i pomysły:

foto:domosfera.pl

foto:blogmkm.wordpress.com

foto:emebel.pl

foto:pannajoannak.pl

foto:shabbyeat.pl

foto:example.pl

foto:blog.fiorello.pl

foto:cacunkaa.blogspot.com

foto:zapachmoichinspiracji.blogspot.com

foto:nietylkookuchni.blogspot.com

foto:cacynkaa.blogspot.com

foto:dom.pl

foto:cacynkaa.blogspot.com

foto:szafa-artystyczna.pl

foto:aktywnemacierzynstwo.blogspot.com

foto:cacynkaa.blogspot.com

foto:home-you.com

foto:garnek.pl

foto:styl.pl

Teraz kilka zdjęć,które znajdując zapisałam ku pamięci i by wykorzystać pomysły w przyszłości.
Nie znam autorów-nie zapisałam



Tradycyjnie moje ulubione gify:



 Życzę  wszystkim ciepłych,radosnych
Świąt Wielkanocnych
pełnych miłości i rodzinnych spotkań,
dzieciom bogatego Zajączka i dużo uśmiechu!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz